Passos a seguir
Les nostres recomanacions on-line si la teva situació és urgent
La legislació actual sobreprotegeix a les multinacionals que tenen l’oligopoli dels subministraments bàsics i deixa en absoluta indefensió als ciutadans, vulnerants els drets humans de forma sistemàtica.
Per això cal que la ciutadania ens organitzem, i defensem els drets que ens han robat. Cal escoltar, preguntar i posar en pràctica el que s’explica i es comparteix de forma col∙lectiva perquè és fruit dels millors aprenentatges.
Fins al moment l’experiència col∙lectiva ens demostra que la millor manera de defensar l’accés universal als subministraments bàsics és a través del traspàs d’informació i aprenentatge en l’assessorament col∙lectiu. El mateix ens ha ensenyat que si tens problemes per fer front al pagament dels subministraments bàsics o tens un avís de tall, hi ha 3 coses que no pots deixar de fer:
- Vine a tots els assessoraments col∙lectius de l’APE i informat poc a poc de quins són els teus drets: Que no te’ls tallin!
- Informació prèvia: Infografia / Resum dels passos a seguir si no pots fer front a les teves factures d’aigua, llum i gas.
- Segueix els passos que s’expliquen a continuació:
- Segueix venint als assessoraments, un cop solucionada la teva situació pots seguir ajudant a gent que es troba a la mateixa situació que tu!